tar en rolig dag

Heisann!

I går hadde jeg det så utrolig koselig! Da klokka var rundt tolv (på ettermiddagen) dro jeg til Helene og var hos henne i tre kvarter eller noe sånt, så kjørte faren hennes oss til byen en tur. Der gjorde vi først et par ærend som de skulle få unnagjort, så gjorde Helene og jeg litt annet etter det. Vi spiste først på Subway, og jeg kan nesten ikke huske sist jeg spiste der, så det var utrolig deilig.. Etter det gikk vi en tur innom Brun og Blid for å ta solarium, og det gjorde seg virkelig med litt brunfarge på kroppen nå! Så gikk vi på Amfi og kikket litt i noen butikker og drakk frappuchino på Maja’s. Med andre ord koste vi oss veldig! 

(Q) Hva gjorde dere i går?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg