smiler

Hei dere!

Nå sitter jeg foran pulten min med en stor kopp med te, bra musikk og PCen min foran meg. Jeg var oppe ganske tidlig i dag og tok en dusj, noe som gjorde starten på dagen skikkelig deilig. Nå skal jeg ta det rolig litt til, så skal jeg til byen med Helene en tur, og det blir nok bra! I går hadde vi det så innmari koselig!! Tapasen ble skikkelig vellykket, og alle hadde med seg så masse godt.. Vi spiste og koste oss, så tilbrakte vi egentlig resten av kvelden i stuen til Celine hvor vi skravlet en del, og danset som gale til musikk i flere timer. Jeg lover, vi hadde det så bra at jeg var helt utslitt da jeg kom hjem, haha! 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Gjorde dere noe koselig i går?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg