aldri før har jeg vært så sosial

Heihei!

Gårsdagen hos Maren var så utrolig koselig! Som jeg sa, så skulle jo Marie, Helene og jeg på sykebesøk til Maren som opererte kneet sitt på tirsdag. Hun må holde seg unna trening og slikt veldig lenge, så at vi kom på besøk en tur gjorde henne utrolig glad! Vi snakket i flere timer, så på et par håndballkamper og hadde det bare veldig morsomt! I dag skal jeg faktisk en tur til Celine, hun har invitert oss jentene på tapaskveld hos henne, og vi skal ha med en rett hver. Jeg har tenkt til å diske opp med potetbåter, fordi det er best, halo (!!). Jeg ser veldig frem til kvelden, og trur vi kommer til å ha det super koselig! Dette er tredje kvelden jeg er ute med venner, og jeg skal i bursdag i morgen.. Jeg har ikke vært så sosial som dette på laaang tid!! 🙂

(Q) Har dere vært mye ute sammen med venner denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg