uke tre

Heisann!

Føler det er så lenge siden jeg har snakket om hva som har skjedd ettersom dagene flyr.. Jeg har hatt en litt hektisk uke hittil, men har også gjort mye koselig. Mandagen var bare utrolig slitsom, og jeg sleit litt med å komme i gang med skoleuka. Tirsdagen dro jeg hjem fra skolen i halv elleve-tiden for jeg følte meg ikke noe i form, og det var selvfølgelig ikke spesielt kult.. Heldigvis gjorde vi ikke så mye at jeg gikk glipp av alt for mye den dagen. I går hadde vi media hele dagen, og vi jobbet med bla. en oppgave som var ganske krevende, men vi løste den greit. På kvelden i går var jeg og mange andre hos Andrea, og spiste pizza der, og hadde det utrolig hyggelig! Det slår aldri feil med en jentekveld i uka! I dag sluttet jeg to, og kom hjem og lagde meg en chai latte (u know me), og senere i dag skal Helene, Marie og jeg en tur til Maren for å komme på sykebesøk. Hun har akkurat operert kneet, og da ville vi gjøre noe koselig for henne! Gleder meg masse til det!

(Q) Hva har dere gjort så langt denne uka?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg