flettemette

Heihei!

I dag fikk jeg hvilt skikkelig ut på morgenen. Jeg lå og så på både YouTube og Friends i sengen min i flere timer før jeg kom meg opp. I går kveld fikk jeg koselig besøk av Anne Thea, som jeg nevnte for dere i går. Det skal sies at det var virkelig gjensynsglede, for det er så lenge siden sist vi så hverandre.. Vi hadde det i alle fall ekstremt koselig, og vi fikk oppdatert hverandre på alt og ingenting, drakk te og hygget oss! Senere i dag skal jeg møte Marie, Helene og Maren, og det gleder jeg meg masse til. Vi har faktisk snakket om å dra ut og ake nå i ettermiddag, og det hadde vært utrolig gøy om det blir noe av det, lenge leve barndommen!! Vel, vi snakkes sikkert senere 🙂

(Q) Har dere vært med venner i helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg