weekend

Heisann!

I dag sluttet jeg to på skolen, og det er alltid deilig å slutte fredagene litt tidligere enn noen av de andre linjene, hehe.. Men klokka kvart over to hadde jeg legetime, så jeg kom meg ikke hjem før litt over fire likevel. Det gjør jo ikke akkurat så mye, men derfor har jeg ikke blogget før nå. Jeg klarte faktisk å sovne da jeg kom hjem, så jeg har tydelig vært sliten nå, men da er det jo spesielt godt med helg! Jeg har akkurat spist taco og nå venter jeg på at Anne Thea skal komme en tur, det er evigheter siden sist jeg så henne!! 

(Q) Hvordan ser deres fredagskveld ut?
~Mathilde~

2 kommentarer
    1. Husker selv da jeg gikk på skolen og sluttet tidlig, det var fantastisk! Jeg håper du får en fin kveld med venninnen din og at du nyter helgen 🙂 Selv skal jeg hente kjæresten min på flyet senere i kveld og deretter kose oss med pizza, film og godteri.
      Akkurat nå har jeg faktisk en konkurranse gående på bloggen min der jeg gir bort en splitter ny 2XU kompresjonstights til en heldig mann eller dame! Ta gjerne turen innom hvis du ønsker å delta på konkurransen 🙂
      Ha en fortsatt fin fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg