härliga 17

Heii dere!

I DAG ER JEG 17 ÅR!!! Det var så herlig å våkne i dag til masse meldinger og facebook-varsler.. Jeg kom meg opp uten særlig problemer, og det skjer ikke ofte. På skolen fikk jeg så utrolig mange koselige gratulasjoner og klemmer! Vi hadde naturfag, engelsk og media, så dagen var ikke så ille sånn skolemessig. I friminuttet møtte jeg resten av jentene mine og Maren og Helene overrasket meg med cake-pops, smoothie og ballonger, og resten av gjengen var også vanvittig hyggelige! Jeg elsker virkelig bursdager, haha! Det har egentlig strømmet inn gratulasjoner i ett, og det er så koselig, altså, hvem liker vel ikke å få hyggelige meldinger og bilder (ikke fullt så pene, heheh) postet på Facebook-veggen?! Etter skolen dro jeg ut med Mikael, mamma, Ben og Leah og spiste deilig middag på Becks, og vi kom egentlig akkurat hjem derfra! Nå skal jeg kose meg med is og kaker resten av kvelden, eller noe.. Så ha en flott dag videre, min har vært veldig fin <3

(Q) Når er deres bursdag?
(Q) Har dere hatt en fin dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg