looking forward

Heihei!

I dag har jeg endelig litt tid, ettersom jeg flyttet tilbake til mamma på mandag og tilbrakte store deler av gårsdagen hos farmor og farfar. Nå har jeg fått spist og slitt sånt, og har egentlig så godt som hele kvelden uten planer. Det kan godt hende jeg ender opp med å gjøre litt skolearbeid, men vi har ikke noe veldig spesielt som skal gjøres til i morgen, og det er alltid veldig deilig! 
Men halo dere, i morgen er helligdagen over alle helligdager (!!), eller nesten da. Jeg har BURSDAG, og blir dæven døtte meg 17 år! Jeg elsker virkelig bursdager, og det er litt rart å tenke på at nå er det bare ett år til jeg er 18 og kan gjøre mye, mye saker.. Vel, jeg gleder meg faktisk veldig masse til morgendagen, og håper den blir bra! Vi har planer om å dra ut og spise på ettermiddagen/kvelden i morgen, så det blir også veldig hyggelig! 🙂

(Q) Har dere bursdag på vinteren?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg