lørdagsmorgen

Hei!

I dag våknet jeg overraskende tidlig, jeg tror rundt kokken ni, men jeg orket ikke stå opp med en gang, så jeg ble liggende i senga i tre kvarter for å se på YouTube og sånt.. Da jeg omsider sto opp, hoppet jeg i dusjen og lagde meg en kopp med te og satt på musikk. Jeg har blitt ganske forkjølet de siste dagene, men i dag var ikke halsen min til å holde ut da jeg først våknet. Stemmen min er også helt forferdelig, men satser på at det bedrer seg litt med te og Doc’, for etterpå skal jeg feire bursdagen min! Som sagt i går, er det jo kun noen få dager til jeg blir 17! Gleder meg så masse.. Så i dag kommer familien på pappa sin side for å feire, så det blir bra! 🙂

(Q) Har noen flere blitt forkjølet nå?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg