curly hair, don’t care

Hei dere!

I dag var det godt med helg og jeg har et par fridager foran meg (så godt som). Uken som gikk var ikke så veldig hektisk, men jeg var så utslitt og ikke i så god form, og det er ikke akkurat deilig å gå rundt på skolen og ikke føle seg i form.. Men satser på at det bedrer seg litt de neste dagene, for nå har jeg en liten svak forkjølelse på gang. Jaja, nok om det, jeg har hatt en veldig rolig fredag så langt, lagd verdens beste chilisuppe til middag og stemoren min har bakt et par kaker til i morgen, for da skal jeg feire bursdagen min! Det er jo ikke lenge til jeg blir 17 nå, allerede til torsdag!! Det er sykt, haha. Men jeg skal i alle fall feire i morgen, og da kommer det noen gjester hit og sånt, så det ser jeg veldig frem til. Ellers har jeg gått litt utenfor komfort sonen min i går og i dag, jeg sov nemlig med vått hår og fletter natt til torsdag, og fikk da tidenes klølltopp på torsdag, men jeg synes det ble delvis kult, så jeg beholdt det i dag også (mest fordi jeg var for lat til å rette håret, hehe..). 🙂

(Q) Hva har dere for planer i helgen?
(Q) Hvordan likte dere krøllene?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg