Mitt 2015 ~September-Desember

Heisann!

Nå ble en en stund før jeg fikk satt meg ned for å skrive på den tredje og siste delen av årskavalkaden min, men jeg håper ikke det gjør så alt for mye.. De fire siste månedene skjedde det litt av hvert, og det er jo i grunn ikke så lenge siden heller, så jeg gleder meg til å lete frem miner fra september til desember nå!

September:

Jeg bestemte meg for å prøve å starte med YouTube, og holder fortsatt på, så noe må jo ha gått greit. Jeg klarer i alle fall å følge det opp, og det var jo hovedmålet mitt. Jeg lengter selvfølgelig etter flere abonnenter, så gjerne abonner på kanalen min!

Jeg hadde koselig besøk av disse to snuppene, og vi filmet videoer og hadde en super kveld sammen!

Jeg klipte håret mitt en del kortere, og ble veldig fornøyd med resultatet!

Og jeg var sammen med Malin i Tønsberg hvor vi først gikk litt rundt og koste oss, og etter det var vi på biblioteket der hvor Linnéa Myhre holdt foredrag. Det var så flott!


Så var jeg på Kreta sammen med hele pappa-familien, og der hadde vi en super uke! Vi gjorde ikke så mye annet enn å ligge ved bassenget eller stranda, med unntak av en tur til gamlebyen i Chania. Jeg storkoste meg der, og kjenner virkelig jeg savner varmen!!

 

Oktober:

Jeg var på kafé med Cecilie og Nora, to av mine beste venner. Det var evigheter siden vi hadde sett hverandre sist, så dette ble bare utrolig hyggelig!

Skole, te/kaffe, gåturer osv.. ble som regel det dagene dreiet seg om. Høstmodusen var inne for fult iallefall. Fargene, mørket, musikken, ja alt!

Jeg tilbrakte også masse tid sammen med Anne Thea, gullet mitt. Vi har det alltid like godt i hverandres selskap!

Jeg spilte masse håndballkamper sammen med laget mitt, det var jo tross alt tid for det.

Og vi fikk vår søteste lille skatt! Pappa og Janne var i Sverige for å hente vår nye hund, som ikke er fullt så ny lenger nå, Berta! Berta is bae, så vet dere det.

Halloween nærmet seg, og vi fikk gresskar i hus, noe jeg mistenker at vi ikke har hatt siden jeg var syv. Men sjarmerende var det (eller noe)..

Verdens beste Maren hadde bursdag, og dagen feiret hun riktignok med jentene i november, men dagen hennes var i slutten av oktober, og det er det viktigste! Vi ble noen jenter som dro hjem til henne etter skolen og feiret hun på dagen hennes, og vi hadde det så koselig!

Så kom Halloween, og det så ut til at jeg skulle sitte hjemme hele kvelden, men så fikk jeg noen planer likevel. Pappa og Janne skulle på konsert med Kari Bremnes, og jeg fikk være med dem. Det var så ekstremt bra og jeg er evig glad for at jeg fikk se henne opptre! In love <3

 

November:

Anne Thea hadde bursdag i starten av november, og jeg og en til Mathilde var med henne hjem og hadde en mini-feiring for henne før vi skulle se på Tensing konsert senere samme kveld!

Høsten var såå fin med fargene og all inne-kosen. U know me.

Jeg var i Lillestrøm for å feire bursdagen til søstra til Ben. Før bursdagen fikk vi litt tid på Strømmen storsenter, som overhodet ikke gjorde noen ting, haha.

Jeg var på nok en kafé-tur sammen med Cecilie, og vi gikk litt rundt i Stavern og så på alt det fine der i tillegg!

Det kom litt snø, og jeg var overlykkelig!!!

Hadde tidenes jentekveld med disse herlige snuppene + noe til. Vi hadde det så gøy, og koste oss masse!

Desember:

Helene, Kristine og jeg pluss foreldrene til de to var i Danmark den første helgen i desember i all hovedsak for å se på VM. Det var masse styr om vi kunne dra eller ikke pga. stormen, men vi kom oss til Fredrikshavn, og hadde noen koselige dager der i tillegg til at vi fikk sett åpningskampen til Norge mot Russland! Det var så gøy..

Jeg farget håret mitt, samme farge som i august, ettersom den andre fargen hadde gått nokså ut, og jeg savnet det “brune” håret..

Beste Helenejm hadde bursdag og feiret den! Feiringen var superkoselig og med masse herlige folk! lots of love <3

Juletiden var utrolig koselig, og jeg savner den allerede… 

Avsluttet siste skoledag før juleferien sånn som dette:

Og så på Rabra, som er forestillingen Ra (gamle ungdomsskolen) holder hvert år. Det er alltid like gøy å dra tilbake til den skolen, savner den skikkelig!

 Flere av jentene samlet seg hos Issa, og så håndball VM-finalen der. Vi koste oss masse, og hadde en super kveld!

JULAFTEN KOM!!! Den aller, aller beste dagen i året, spør du meg. Jeg så først på ‘tre nøtter til askepott’, før vi var i kirken klokka tre, og fikk gjester fem. Hele dagen var like bra som alltid, og jeg gråter over at det gikk over så fort…

Jeg var i Tønsberg sammen med Cecilie, og der gikk vi rundt og kikket litt, gikk på kafé, og hadde en veldig hyggelig dag!

Og jeg hadde en sinnsykt bra nyttårsfeiring!! Vi var noen folk hos Leah, og jeg har aldri hatt en bedre nyttårsaften en 2015/2016, den var best!!

Dette var slutten på mitt 2015, dere. Håper dere også liker å se tilbake sånn, for jeg absolutt elsker det! 2015 har vært stappfull av gode minner og opplevelser, I will never forget <3

(Q) Hva synes dere om årskavalkaden del 3?
(Q) Hva var det beste dere gjorde i 2015?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg