i gang med første måned

Heihei!

Beklager for at jeg har vært litt passiv (igjen). Men mandagen var det fullt kjør med skolestart igjen, og jeg som hadde en døgnrytme uten like, fikk merke hvor hardt det skulle være å holde seg på skolen i åtte timer en kald mandag. Da jeg kom hjem rundt fire var det bare en og en halv time til jeg startet på trening, og den holdt på til kvelden. Dere skjønner greia… I går var jeg og spiste middag hos farmor rett etter jeg kom fra skolen, og var ikke hjemme før på ettermiddagen/kvelden, også da hadde jeg nok å gjøre. Men i dag er det heldigvis litt roligere. På skolen hadde vi media hele dagen, og jobbet en del med diverse medier og mediestruktur, og litt foto. Nå sitter jeg med en latte macchiato ved min side og skriver. Jeg har drukket så mye kaffe og te de siste dagene, det kom jo ikke som noe bombe at jeg gjorde det, men liksom, mer enn vanlig.. Det har sikkert med vinteren og gjøre, jeg fryser jo konstant! 



Og forresten, så skal jeg få laget del tre av årskavalkaden min i løpet av de neste dagene, har bare vært så travel…

(Q) Hva har dere gjort de siste dagene?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg