snow is falling again

Heihei!

I går var jeg ganske opptatt stort sett hele dagen.. Jeg sto ikke opp før litt over to (innlegget i går var forhåndspublisert), og allerede halv fire/ kvart på fire skulle jeg møte Helene for vi skulle hjelpe til med en juletrefest. Det var veldig koselig, og vi fik både godteri og kaker og sånt. Det var blitt kvelden da vi kom hjem derfra, og vi bestilte mat så vi slapp å lage noe selv. Jeg spiste sushi, og det var en liten stund siden sist, så det var eilig! Jeg fikk også øvelseskjørt inn til byen og tilbake da vi skulle hente maten vår. Det startet jo også å snø i går, igjen, og det kjenner jeg at jeg virkelig satt pris på! Det er ikke vinter uten. Det snør fortsatt, og det er så koselig å kikke ut av vinduet og se på snøen som daler! I skrivende stund har jeg akkurat kommet meg opp av senga og ut av dusjen, døgnrytmen min er ødelagt, og det lover ikke godt med skole i morgen da.. Herlighet, ferien har gått sykt fort. Skole i morgen?!

 Hadde forresten lille søtnosen inne her om dagen, altså jeg smelter helt!

(Q) Snør det hos dere?
(Q) Hva skal dere siste dag i ferien?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg