happy new year!!

Heisann dere!

Først må jeg jo starte med å si GODT NYTT ÅR!! Jeg håper dere hadde en fantastisk nyttårsfeiring i går, uansett om dere var sammen med venner eller familie. Jeg koste meg så utrolig masse i går. Vi hadde det så gøy, og tiden gikk ekstremt fort, plutselig måtte vi bevege oss ned til Indre Havn, hvor de største, beste og fleste fyrverkeriene sendes opp. Det var helt rått å se på, og det er helt rart at vi er i 2016 allerede. Hvor ble fjoråret av?! Vel, jeg håper 2016 blir et bra år med masse spennende opplevelser og minner. Ønsker dere alle et herlig nytt år! <3

(Q) Hadde dere en koselig feiring i går?
(Q) Har dere noen store planer for 2016?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg