close to new years

Hei på dere!

Nå sitter jeg i finstasen på rommet mitt og har i grunn akkurat gjort meg ferdig med klær og sminke. Det er veldig deilig å være ferdig i litt god tid, for jeg blir ikke hentet før om rundt en time. Jeg skal til Leah og det gleder jeg meg så utrolig masse til! Å feire nyttårsaften sammen venninner er omtrent tusen ganger bedre enn med familie, haha.. Det er virkelig helt sinnsykt, at det her er mitt siste blogginnlegg i 2015, og når vi snakkes igjen, har vi startet på et nytt år, 2016. Det er rart, helt sprøtt.. Helene kommer og henter meg om rundt en time, som sagt, så jeg skal bare ta det rolig her hjemme i mens. Ha en strålende nyttårsfeiring, kjære dere! Loveyou ;-*

(Q) Hvordan skal dere feire i kveld?
(Q) Hva synes dere om looken?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Fin du er 🙂 Her blir det som vanlig pysjbukse, sofa, monopol og en god film! Tradisjon her på nyttårsaften <3 Lar ikke hundene være alene på nyttårsaften, så da blir det hjemmefeiring =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg