trettiførste

Heisann!

Nå prøver jeg egentlig å gjøre flere ting på en gang her.. Jeg prøver desperat å få skrevet et blogginnlegg, men så driver jeg også å pakker sakene mine, fordi jeg skal til mamma om ikke så lenge. Ved siden av dette skal jeg også rydde litt på rommet og vaske deler av badet. Så jeg har en del ting jeg skal få gjort innen jeg lander hos mamma, men det går nok fint. Jeg skal ikke avgårde til jentene som jeg skal feire kvelden med før i åtte-tiden, så jeg har jo ikke noe dårlig tid.. Jeg liker bare å få unnagjort ting. Men vi snakkes senere i dag, hehe 🙂

 altså, hvor søt var ikke lillegullet her?!

(Q) Hva har dere for planer i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg