Mitt 2015 ~Januar-April

Heihei!

Som jeg sa tidligere tenkte jeg å starte på min årskavalkade nå, altså se tilbake på året som har gått, og dra frem høydepunkter og andre ting som har skjedd. 2015 har vært et utrolig bra år på mange måter, så man skal ikke se bort ifra at jeg feller et pat tårer når jeg ser tilbake nå… Men la oss bare sette i gang med de fire første månedene, januar til april!

Januar:

Jeg pangstartet det nye året med flotte venner. Vi feiret fire stykker hos Leah, og hadde det så utrolig hyggelig!

Noen av oss fra Nesjar var med og spilte PW-cup sammen med Pors-jentene, i en aldersklasse opp. Vi røyk vel ut i 1/8-finalen hvis ikke jeg tar helt feil..

JEG BLE SWEET 16, og den dagen var såå flott med masse gratulasjoner og klemmer. Og det er søren meg ikke lenge før jeg blir 17 nå heller, merk dere datoen, 14. januar!!

Marie, Joachim og jeg var med i klassequizen som var et radioprogram, hvor vi deltok og representerte Ra ungdomsskole, vi ble vel nummer tre eller fire i fylket trur jeg!

Cecilie og jeg var på foredrag med Linnéa Myhre, hvor hun snakket om boken sin “kjære”, og litt annet. Det var så flott å høre på henne, hun var så flink!

Jeg feiret mange bursdager, både mine egne, men også flere i familien min har bursdag i januar. Derfor ble de fleste helgene satt av til bursdager, men koselig var det.

VI HADDE 10.KLASSE-BALL!! Ballet var en helt egen opplevelse, og jeg har ikke hatt det så flott på lenge.. Jeg ble, som noen kanskje husker, ‘ballets dronning’, og den tittelen er noe av det stolteste jeg har fått. Det var helt uvirkelig.. Hele ballet var så flott, og jeg koste meg masse med både kavaleren min og vennene mine!

Februar:

Fikk knipset bilder av blant annet denne nydelige himmelen, I mean, look at it!!

Jeg var i Liverpool sammen med jentene i familien på pappa sin side, og hadde det så ekstremt koselig der! Jeg har så lyst til å reise tilbake til den byen, for den var så fin, dessuten så elsker jeg jo England!

Vi spilte også PW-cup i vår egen aldersklasse, dette var siste helgen i vinterferien. På cupen møtte jeg også Ine Undheim, som er en av de beste YouTuberene eller min mening!!

JEG BESTO OGSÅ TEORIPRØVEN PÅ MOPEDLAPPEN!!! Jeg var over meg av lykke da jeg kunne kjøre rundt på moppa mi <3

Mars:

Jeg startet mars med mine flotte, Maren og Helene, vi sov hos Maren og hadde det veldig hyggelig!

Maren, Helene, Marie og jeg var på en alle tiders tur til Mølen, hvor vi drakk kakao og koste oss. Det er liksom så sjeldent man får tid til å gå skikkelige turer nå..

Embla og Andrea feiret bursdagene sine sammen, og hadde temabursdag, noe som alltid er like gøy! Mot slutten av mars hadde vi også tentamener, og det var deilig da jeg fikk dem overstått.. Jeg sydde også min egne kjole som et prosjekt i K&H, og jeg ble storfornøyd med resultatet!

 

Skolen arrangerte Rabra til påske istedenfor til jul som det tidligere har vært, men showet ble bra, og jeg elsker jo uker som den, hvor vi jobber med showet konstant! Og etter det fikk vi en etterlengtet påskeferie.

Så var jeg i Sverige på harrytur med familien siden det var påskeferie!

April:

Jeg var på Baker’n og spiste sammen med Marie, Helene og Maren, for Marie hadde akkurat kommet hjem fra Paris, så det måtte feires!

Jeg var også i Oslo i påskeferien, sammen med mamma, Ben og lillesøsteren min. Der fikk vi vandret litt i Oslos gater og så klar, shoppet en del, hehe..

Så var jeg også hos Leah sammen med flere av jentene mine, og vi hadde det super-koselig med tapas og spill..

Jeg gjorde “the innuendo bingo”-challenge sammen med Helene, og vi hadde det så gøy når vi filmet denne, jeg lover dere!! 

Så var jeg også i Ål i Hallingdal sammen med laget, for der skulle vi spille cup. Der hadde vi det koselig, og cupen gikk også veldig bra, vi kom helt til finalen, men den tapte vi dessverre med ett mål..

Så ja, dere, dette var del 1 av min årskavalkade. Håper dere liker den, for jeg digger å se tilbake slik, det er nesten litt rørende, haha!

(Q) Hva synes dere om del 1 av årskavalkaden?
(Q) Hva gjorde dere denne delen av året?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg