nyåret nærmer seg

Hei dere!

I morgen er det faktisk nyttårsaften, det er så rart.. Jeg føler at julaften var for tre/fire dager siden liksom, ikke en hel uke.. Det er så rart hvordan vi skal gå inn i et nytt år allerede natt til iovermorgen. 2015 har gått så ekstremt fort for min del, og jeg har opplevd så utrolig masse flott! Jeg tenkte at etterpå skal jeg starte på disse “se tilbake på året”-innleggene, slik som jeg har gjort i mange år tidligere. Jeg elsker de innleggene, og nå begynner det jo å nærme seg tiden… I dag er ikke planene store heller, hittil i dag har jeg bare drukket en kopp kaffe og sett på Friends. Ha en fin lille-nyttårsaften, dere! 🙂

(Q) Synes dere også dette året har flydd unna?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg