romjulstur i Tønsberg

Heisann!

I dag startet jeg dagen med å forsove meg ganske mye.. Jeg skulle være på tog-stasjonen klokka tolv, og hadde derfor planer om å stå opp i ti-tiden, men neida, da klokka var ti på halv tolv våknet jeg. Jeg hadde da ca. en halvtime på meg med å sminke meg, ordne meg og sånt, men det gikk (akkurat). Så jeg kom meg til tog-stasjonen i tide. Der møtte jeg Cecilie, og vi tok toget sammen til Tønsberg. Vi hadde ikke så store planer, men det ble til litt shopping, nå som det er romjulssalg over alt! Vi satt oss også på en nydelig kafé, Kolonihagen, og drakk kaffe der, og det var utrolig hyggelig! Vi ble i Tønsberg en stund, så jeg kom hjem for ikke særlig lenge siden. Jeg fikk kjøpt en del, men lurer på om jeg kanskje skal spare opp litt innkjøp til en “collective haul” eller noe, vi ser.. 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere handlet i romjulen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg