hvitt og flott

Heihei!

I dag har jeg vært i juleselskap nummer fire, for fjerde dag på rad. Vi hadde (heldigvis) gjestene hjemme hos oss, og det var egentlig mer enn deilig.. Jeg kjenner det skikkelig på kroppen at, selv i jula, blir jeg lett utslitt. Det er klart, nå har det vært fullt kjør med selskaper hver dag en god stund, men nå sa det liksom litt stopp. Jeg koste meg mye i dag også med gjestene og alt, men jeg har måttet ta litt tid til å slappe av for å ikke kollapse helt (eller noe).. Utenom det, så har det jo kommet masse snø da! Dette skjedde vel for to dager siden eller noe, men jeg har ikke rukket å skrive om det en gang.. Det er så deilig med litt snø, selv om den kom et par dager for sent. Snøen hjalp litt på vinterstemningen min, for julestemningen er liksom litt på vei forbi, men det er jo tross alt vinter i to måneder til! Vel, dere får ha en fin kveld videre (døgnrytmen min er helt på trynet, så jeg trudde klokka var sånn syv…)!

(Q) Holder dere også fortsatt på med juleselskaper?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg