min julaften

Hei!

Jeg kom på at jeg har jo faktisk helt glemt å fortelle om hvordan julaften min var. I år feiret vi hos pappa med den siden av familien. Vi hadde gjestene hos oss, og det var virkelig koselig! Etter at vi hadde startet dagen med julestrømpe og Askepott, var vi i kirken og hørte på sang og annet. Så dro vi hjem, og gjestene kom klokken fem. Vi spiste ribbe, medisterkaker, julepølser og slikt, og koste oss med det, før vi fikk riskrem og karamellpudding til dessert. Desserten gikk ganske fort unna, og folket begynte å bli relativt klare for gavene under treet. Vi delte ut gaver i flere timer, og da vi omsider var ferdig med det, spiste vi litt julekaker og sånt. Jeg hadde en utrolig flott julaften, og fikk mye av det jeg ønsket meg. Jeg har filmet video av hva jeg fikk, så det kommer! Men når alt det er sagt, er jeg takknemlig for hele kvelden, det er jo så mye mer enn det materialistiske som teller!! 


 

(Q) Hvordan var deres julaften?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg