andre juledag

Heihei!

Det ble ikke noe innlegg i går, og det beklager jeg virkelig. Dagen startet med at jeg pakket i ganske full fart, både julegavene mine og andre saker, for jeg og broren min skulle videre til mamma på formiddagen. Vi kom oss da klokka var litt over ett, og klokka to var vi hos mormor og morfar som holdt selskap. Der var hele familien samlet, og vi spiste og koste oss. Vi kom hjem rundt seks/syv-tiden, og da satt vi oss til å se på en julefilm, for det hører liksom med i disse dager.. Vi så “Hjelp, det er juleferie”, og den er like bra hvert år! Som dere da skjønner, var programmet for gårsdagen ganske fullt, så jeg får ta det igjen så godt jeg kan.. I dag får vi besøk av familien til stefaren min pluss mormor og morfar. Det blir nok veldig koselig! 


 

(Q) Hva har dere gjort disse juledagene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg