julaften

Heiiiii!

I DAG ER DAGEN. I dag skal det feires. Jeg elsker denne dagen høyere enn noen annen dag i året. 

Endelig er det 24. desember. Jeg sto opp halv ti og så at det hang en julestrømpe fylt med masse godt utenfor døren min. Det er ren lykke å våkne til! Jeg tok på meg julepysjen min og gikk ned for å slå på TV’en og se på de koselige juleprogrammene. Så spiste vi frokost med restene fra gårsdagens middag, det var skikkelig deilig! Nå er klokken ca. halv tolv, som betyr at Tre Nøtter til Askepott akkurat har blitt ferdig. Det blir virkelig ikke jul uten den filmen.. Jeg er ikke like nøye med Reisen til Julestjernen, men får gjerne med meg litt av den. Nå skal jeg etter hvert starte å ordne meg, for klokken tre skal vi i kirken, og så kommer det gjester til oss klokken fem, noe som blir veldig koselig!! Kanskje jeg får tid til å blogge før de kommer. Uansett, ha en strålende julefeiring alle sammen! Er veldig glad i dere <3


 

(Q) Hvordan tilbringer dere julemorgenen?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg