perfekt førjulsgave

Heihei!

For litt siden hadde Celina Karine (HER) og Agnes Lovise (HER) en konkurranse eller giveaway på en av videoene til Celina, hvor den heldige vinneren fikk fem nydelige øyenskygger fra INGLOT, og med tanken at ‘jeg melder meg kun på for gøy, jeg vinner jo aldri’, ble jeg med. Noen dager senere fikk jeg se at plutselig fulgte Celina Karine meg på Instagram, men hun hadde også sendt meg en direct message. Da jeg sjekket den, hadde hun skrevet at jeg hadde vunnet konkurransen deres! Jeg ble så glad at jeg hopet i taket omtrent og løp rundt i huset og hylte. I går fikk jeg skyggene i posten, og de er helt fantastisk fine!! Jeg kan ikke vente med å få brukt de ordentlig.. INGLOT sine skygger er så gode, og jeg har nå syv av dem, jeg er bare nødt til å skaffe meg flere av dem!! Så tusen hjertelig takk til Celina og Agnes <3 Har bilder av skyggene både med og uten blitz, men det var vanskelig å vise fargene ordentlig..



(Q) Hva synes dere om øyenskyggene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg