tasty gifts

Hei kjære dere!

Nå er selveste julaften rett rundt hjørnet, og jeg har fått ordnet så godt som alle gavene, jeg mangler kun et par stykker som jeg skal lage til noen i familien. Jeg fant ut at jeg slet litt med gaver, da jeg kom på at jeg har en haug med tanter og onkler og så videre, så jeg tenkte ut en idé som passet supert som julegaver!

Jeg fant frem hjerteformer i silikon og smeltet sjokolade, både hvit, lys og mørk, og pyntet på toppen med oreo, mandler og candy canes. Jeg lot dette stå i kjøleskapet for å stivne over natten, men det holder med noen timer. Deretter tok jeg bare sjokoladehjertene ut av formen og pakket de inn i cellofan og gjorde det litt fint. Superenkelt, en skikkelig last-minute gave, rett og slett! 🙂


 

(Q) Skal dere prøve ut dette?
(Q) Så det fristende ut?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg