decorating the tree

Hei!

I dag er det lillejulaften, og det er ikke noe annet enn sinnsykt.. Jeg gleder meg som en liten unge til i morgen, jeg kan virkelig ikke vente! I går var det da bitte-lillejulaften, og vi fikk blant annet pyntet juletreet vårt, som pappa var i skogen og hogget. Det er kanskje ikke helt perfekt, men det er i alle fall et juletre, og jeg liker det! Vi hadde det skikkelig koselig med å pynte treet, vi spilte julesanger på høyttaleren mens vi gikk litt rundt omkring og pyntet treet, og dekorerte resten av stua med julenisser og annen pynt. Som sagt, denne tiden er magisk for meg! 🙂

(Q) Når pyntet dere juletreet deres?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg