julegavene unnagjort

Heihei!

Beklager så mye for såpass sent innlegg.. Dagen startet ganske tidlig med at jeg hadde legetime halv elleve, og måtte derfor komme meg opp tidligere enn jeg vanligvis gjør i ferien. Etter jeg hadde vært der hentet pappa meg, og vi møtte Janne og Thea og spiste lunsj/middag på Becks cafe, noe som var mer enn innafor! Så kjørte vi videre til Nordbyen slik at vi fikk gjort unna de siste julegavene, eller jeg fikk i alle fall det. Det kjennes veldig, veldig deilig å være ferdig med julegave-shoppingen for nå! Jeg har et par ting til som skal bakes/lages, men det tells ikke fullt så mye. Men nå skal jeg få pakket inn noen flere gaver, og kose meg resten av kvelden. I går var jeg hos Isabella sammen med Kaja, Helene, Andrea, Ada Celine og Embla. Der var vi samlet for å se håndballfinalen i VM, Norge mot Nederland. Selve kampen var jo ikke akkurat særlig spennende, men det var ubeskrivelig gøy å bli verdensmestere!! I tillegg var det perfekt å være sammen jentene den kvelden også! Vi hadde det skikkelig hyggelig 🙂

(Q) Er dere ferdige med julegavene?
(Q) Fikk dere med dere kampen i går?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg