four days left

Heisann!

I går kveld var jeg sammen med Helene, jeg husker ikke helt om jeg fortalte dere det, men vi skulle bare være barnevakt for den ene lillebroren hennes og en venn av han. Vi hadde det veldig koselig, og så på noen filmer og lagde mat. Jeg var hjemme rundt halv ett, og da jeg kom hjem gikk det ikke så lang tid før jeg hoppet i senga. Vel, jeg sovna ikke før sånn halv tre, men det gjør vel ikke så mye nå som det er ferie?! Nå sitter jeg og hører på julemusikk og drikker jule-te, prøver desperat å forsterke julestemningen altså, hehe.. Senere i ettermiddag skal Norge spille VM-finale i håndball og jeg skal muligens en tur til Isabella sammen med flere av jentene og se på finalen der, det blir nok veldig koselig! Og herlighet, i dag er det søren meg fjerde søndag i advent, det er helt sykt hvor fort tiden har gått. Nå er julen rett rundt hjørnet! 🙂

fineste vofsen!

(Q) Hva gjør dere fjerde søndag i advent?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg