feriemorgen

Heihei!

Det var så utrolig deilig å våkne i dag og vite at jeg har fri i en god stund fremover, det er så godt med ferie! Jeg gjorde ikke stort annet enn å ligge i senga og se på YouTube, og lagde meg en kaffe. Jeg kom meg omsider opp, og satt på en julefilm for å komme i skikkelig feriemodus. Jeg så “12 dates of christmas”, og den var faktisk utrolig bra! Så frem til nå har jeg ikke gjort noe som helst, kun tatt det med ro. Jeg har ikke så veldig store planer resten av dagen heller, jeg skal en tur til Helene og sitte barnevakt med henne i kveld, men frem til det, har jeg ingenting som skal gjøres, og det nyter jeg virkelig! 🙂


 

(Q) Hva er deres planer for dagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg