lussekatter og kos

Hei igjen!

På søndag var det jo som kjent Santa Lucia, og tredje søndag i advent, og derfor gjorde vi som tradisjonen innebærer hjemme, og vi bakte lussekatter på formiddagen. Jeg personlig elsker Luciadagen, og er veldig glad i lussekatter, så den dagen koste jeg meg litt ekstra. Jeg filmet også en video pm hvordan komme i bedre julestemning, så dere kan kanskje tenke dere jeg fikk skikkelig julestemning selv, der jeg drakk gløgg og spiste lussekatter.. Nei dere, jula er bare vanvittig koselig! 🙂


 

(Q) Bakte dere også lussekatter på søndag?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg