celebration

Hei!

Som jeg fortalte dere i går, feiret Helene bursdagen sin i går kveld. Vi var vel litt over ti jenter, og jeg må få si at jeg elsker den lille gjengen vår (med fler så klart)! Vi spiste først taco, så satt vi oss i stua deres og skravlet litt og hørte på julesanger, som var så utrolig koselig, og etter det fikk vi kaker og sånt. Maren og Helene hadde stått skikkelig på i går, og laget en virkelig imponerende kake, som faktisk tok dem fem timer å lage(!!). Det var en regnbuekake, og den så ikke bare smashing ut, men den smakte helt nydelig også! Kvelden var med andre ord, helt super, og jeg trur alle koste seg masse!! 🙂

beste bursdagsbarnet!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært i selskap i det siste?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. så koselig. Ser ut som du har kost deg masse med gode venner, og at venninnen din hadde en super bursdag. Er så hyggelig å samles alle sammen, og hvertfall på så spesielle dager som bursdager! Ha en super helg videre.
      Ta gjerne en titt på bloggen min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg