klar, ferdig, brunette

Hei på dere!

For litt under en time siden kom jeg hjem fra bursdagen til min vakre Helene. Hun feiret i kveld, og vi var en bra gjeng der, jeg er så glad i den gjengen vi har, og det kommer vel ikke som noe sjokk at vi hadde det superkoselig?! Jeg skal fortelle mer om det i morgen, men over til det tittelen handler om… Noen husker kanskje at jeg, mot slutten av sommerferien i år, farget håret mitt veldig mørk blondt (eller så godt som brunette), men fargen går jo litt ut etter hvert, og nå hadde jeg skikkelig lyst til å farge det slik igjen! Så jeg var jo i byen i sta, og da kjøpte jeg hårfargen jeg trengte. Jeg er så ekstremt fornøyd, og føler det ser veldig naturlig ut, altså, jeg trives såå godt med den fargen!! 🙂

dette er slik håret mitt så ut før, kanskje ikke det beste bildet heller, tho..

(Q) Hva synes dere om den nye hårfargen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg