oh christmas tree

Heisann!

Jeg kom akkurat hjem fra en bytur med mamma, hvor planen vår var å handle julegaver og spise litt, men det ble litt annerledes.. Vi kjørte først til sporten hvor jeg handlet litt treningstøy for et gavekort jeg hadde, og etter det dro vi til sentrum og fikk handlet litt julegaver, og til slutt kjørte vi til Nordbyen hvor vi handlet noen julegaver til, men mest til oss selv, heheh.. Ikke helt etter planen, akkurat, men vi hadde det utrolig koselig uansett! Blant tingene jeg kjøpte til meg selv (eller som jeg fikk av mamma, tusen takk(!!)), fikk jeg med meg et lite, hvitt juletre! Det er såå fint, og jeg klarer ikke slutte å se på det, haha. Det er fra Chlas Olsson, og kostet seriøst kun 80 kroner!! La oss bare si at jeg i himmelen! 🙂

 se på denne vakre elsklingen her!!
 

(Q) Har dere handlet julegavene?
(Q) Har dere noe juletre?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg