dagens antrekk

Hei!

Nå er jeg nesten på vei ut døren igjen, for om ikke lenge skal mamma, Mikael, Leah, Ben og jeg spise taco hos tante og fetteren min, og det blir nok utrolig koselig! Vi skal egentlig bare gjøre oss ferdige, så drar vi. For øyeblikket holder jeg også på å laste opp en ny video, og den kommer nok på YouTube-kanalen min i løpet av kvelden, men jeg får nok ikke postet den her på bloggen før i morgen, eler kanskje søndag, ser det litt an.. Uansett, så tenkte jeg å vise dere antrekket for i dag, jeg har lagt merke til at jeg egentlig gjør det veldig sjeldent, men ja, here you go 🙂

(Q) Hva synes dere om antrekket?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg