førjulsgave

Heihei!

Jeg kom så godt som akkurat inn døra, og nå er det helg igjen! Jeg har jobbet en god del på skolen denne uka, for neste uke skal vi ha en presentasjon hvor vi legger frem alt vi har jobbet med fra høstferien til nå, og det er jo en del. I tillegg skal jeg kunne snakke om det vi har gjennomgått også, så det blir litt krevende, men sånn får det være.. Det var i alle fall deilig å komme hjem og vite at det er helg! Mamma hentet meg i sta, for jeg skulle en tur til legen for å få noe som kan hjelpe meg med problemhuden min i ansiktet. Jeg har så trøbbel med urenheter og slikt for tiden, og det er jo ikke akkurat selvtillitsboost å gå slik (for min del), derfor fikk jeg en gel eller krem som skal hjelpe, og jeg er så spent på å se hvordan den funker… Men i alle fall, da mamma hentet meg, hadde hun med seg en liten førjulsgave til meg, og jeg ble helt gira. Her om dagen var jeg på Cubus og så på tidenes søteste pysj, som er sånn onesie, og jeg forelsket meg helt i den, og tror dere ikke mamma var så snill og gi meg den som førjulsgave?! Jeg kan ikke vente med å få den på meg senere, altså, den er bare for perfekt!!!

 så fikk jeg denne Pukka-teen i kalenderen i dag, gleder meg masse til å smake på den!


 

(Q) Hva er deres planer for dagen?
(Q) Hva synes dere om pysjen? hahah
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg