helgetur = danmarkstur

Heisann!

Denne uka har virkelig flydd avgårde. Jeg føler ikke jeg har rukket noen ting som helst, men når jeg ser tilbake på bildene jeg har tatt og sånn, ser jeg at det har skjedd en del. Det er jo desember(!!!), og jeg er så himla gira over det, altså, det gjør meg så innmari glad! På onsdag var jeg sammen med Aleksander, Kristian og Markus og var hos Kristian for å filme et prosjekt til medier, og jeg trur vi fikk det ti ganske så bra! I dag har jeg bare vært på trening og pakket en del, for i morgen drar jeg til Danmark. Som vanlig er jeg jo alltid litt for sent ute med å fortelle dere når jeg skal noen steder, og det er virkelig en uting.. Men greia er at vi er noen jenter fra laget som har arrangert tur til Danmark for å se på håndball-VM. Det kommer til å bli sinnsykt kult, og jeg gleder meg såå masse til å oppleve stemningen der og sånt! Jeg får nok ikke blogget derfra, men jeg holder på å vlogge denne uka, så dere vil i alle fall få se hvordan jeg har det i Danmark! 🙂

(Q) Hva har dere gjort de første desemberdagene?
(Q) Skal dere noe sted i helgen?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Åh så misunnelig, har sjukt lyst til å se VM sjøl. Var egentlig meninnga at vi ratt skulle det da mamma og pappa prøvde å få det til, men så har jeg eksamen om 2 uker så var liksom ikke så få det til pga det :/
      God tur og kos deg masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg