its that time

Hei på dere!

Jeg kommer nesten ikke over det. I morgen er det DESEMBER!!!
Er det én tid på året jeg elsker mer enn andre, er det definitivt julen! All den gode julestemningen, alle lysene, alle de varme koppene med gløgg, julekalender, juletrær og selveste julaften. Julen er for meg helt magisk… Jeg startet nokså tidlig med julesangene, men det er ikke før den siste uken at jeg virkelig har skjønt at nå nærmer vi oss julen enormt. Dette er den siste dagen i november, og det kommer til å bi så bra å gå inn i desember med skikkelig stemning! Jeg vet ikke stort mer hva jeg skal si, jeg gleder meg helt vilt!! 🙂

(Q) Er dere også gira for desember??
(Q) Har dere skaffet dere kalender?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg