aldri så lite kos

Hei!

Nå har jeg kommet hjem fra nok en passe travel dag. Som jeg sa i sta, sov jo Helene over til i dag, og vi rakk ikke å gjøre stort annet enn å lage oss smoothie til frokost, og skravle litt om hvor koselig gårsdagen var, før hun ble hentet halv ett. En time senere ble jeg kjørt av Janne til sliperiet i byen, for der skulle jeg møte min gode venn, Victoria. Hun hadde spurt meg om jeg ville ta noen bilder av henne og familien hennes til julekortene deres, og det sa jeg gjerne ja til! Etter det, gikk jeg en tur til Bølgen, og så på Studio Nille øve på en forestilling de skal fremføre de neste ukene, og det var så mye bra!! Da jeg hadde vært der litt, ble jeg hentet og vi kjørte til farmor og farfar, hvor vi feiret sistnevnte sin bursdag, og i tillegg til det, fikk vi bakt pepperkaker! Da kom julestemningen litt ekstra sigende inn. Det er jo søren meg første søndag i advent i dag, og vi er ikke langt unna jul, jeg klarer ikke vente, jeg! 🙂

 måtte ha med meg denne hjem fra shoppingturen i går, i fargen ‘a cut above’, jeg er forelsket!

(Q) Har dere kommet i gang med pepperkakebaking?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg