første søndag i advent

Heihei!

Beklager så mye for at jeg ikke blogget i går, men jeg hadde virkelig full dag.. Det startet med at jeg var med pappa, Janne og Thea til Porsgrunnshallen for å se på at Thea og laget hennes spilte håndballkamp. Etter vi hadde vært der, og kampen var ferdig, dro vi videre til Herkules, som er et stort kjøpesenter i Skien, og der skulle vi hovedsaklig handle julegaver og sånt, og derfor kjøpte jeg ikke akkurat mye til meg selv. Da vi kom hjem fra Skien, hadde jeg ikke mye tid på meg, for da skulle jeg nesten rett til Ada Celine, sammen med noen flere jenter. Vi hadde det såå utrolig koselig, og gjorde masse hyggelig! Vi var der helt til halv ett, og da var Helene med meg hjem og sov over til i dag. Med andre ord, var gårsdagen ganske fullpakket, men herlighet, så utrolig flott den var!! 🙂


(Q) Gjorde dere noe koselig i går?
(Q) Har dere startet på julegavene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg