black friday

Heisann!

I dag er det jo den super-kjente black friday, dagen etter thanksgiving, hvor julegaveshoppingen skal være i full gang. VI har jo ikke særlig mye av thanksgiving her i Norge, men sånn som vi følger trender, er det nok ikke så alt for lenge til vi også feirer noe lignende… Men i dag er det jo salg over alt, i butikker og på nettbutikker. Jeg hadde ikke noen store planer om å dra til byen eller noen senter eller noe sånt, men jeg har latt meg friste av mange annonser for nettbutikkene. Jeg vet ikke helt om jeg kommer til å kjøpe noe enda, men om jeg gjør det, la oss bare be en kort bønn sammen for lommeboka mi.. Ellers sitter jeg å hører på julesanger og koser meg ganske greit med at det er fredag og helg igjen. Jeg var ganske heldig og fikk slutte litt tidligere på skolen i dag, og det passet fint med helg da! Vi snakkes 🙂

(Q) Har dere noen store shopping-planer i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg