slitsomt i blant

Heihei!

I dag har jeg fått slappet av etter skolen for en gangs skyld. Det er ikke alltid sånn at jeg har en drøssevis av ting jeg skal gjøre hver eneste dag etter jeg kommer hjem fra skolen. Det er liksom heller det at jeg er så utslitt de dagene at jeg bare siger ned på sofaen og ikke har nok overskudd til å gjøre særlig mye annet… Det er jo selvfølgelig dager jeg har planer som tar opp store deler av dagen og, så kombinasjonen av dette gjør dessverre at jeg ikke er så aktiv på bloggen som jeg kanskje skule ønske jeg klarte å være. I dag har vi jobbet med mediefag hele skoledagen og for øyeblikket holder vi på med reklame, og skal senere lage en reklamefilm. Det er ganske spennende, men det krever en del, man må jo kunne skape engasjement og være appellerende, men stort sett er det ganske gøy! 🙂


Jeg har fått helt obsession på chai latte (eller generelt chai i seg selv), og denne laget jeg selv av chai te, litt melk og kanel. Den ble utrolig nok veeldig god! 

(Q) Har dere mye som skal gjøres denne perioden?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg