match og sånt

Hei på dere!

Beklager at jeg kommer med et såpass sent innlegg.. Jeg har ikke rukket å være hjemme lenge i dag. Jeg sov helt til halv tolv i dag, for pappa og Janne hadde fest her i går, og jeg holdt meg våken til de var ferdige, noe som var rundt klokka to. Så det var deilig å få sovet ut litt i dag! Men allerede halv to måtte vi kjøre videre, for jeg hadde håndballkamp i dag. Den var helt i Sande, og jeg kom hjem fra den for litt mer enn en halvtime siden. Kampen gikk utrolig bra, og vi vant faktisk hele 25-6 (trur jeg), og det er vi godt fornøyde med! Så jeg har bare rukket å dusje og laget meg en kopp te, og skal ikke gjøre noe mer resten av kvelden, kun kose meg! 🙂

(Q) Hva har dere gjort denne lørdagen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg