hvit glede

Hei!

Nå kom jeg nesten akkurat hjem fra skolen, eller vi sluttet to, så tar det ganske lang tid med bussen, og etter det må jeg gå et godt stykke for å komme hjem. Noen ulemper er det ved å bo så langt vekk fra alt og alle, men det skal sies, at fordelene er mange, mange flere! Men dere, det har begynt å snø her allerede! Det gjør meg egentlig ganske glad, for jeg elsker når snøen kommer (så vil jeg som regel at den skal forsvinne igjen etter noen uker uansett da..)! 

Men jeg må fortelle dere noe helt utrolig (for meg)… I dag våknet jeg opp, og sto opp, kledde på meg, stelte meg og sminket meg som vanlig. Så, i det jeg skulle gå ned for å ordne mat og etter hvert, bli kjørt til skolen, oppdaget jeg at klokka var TRE PÅ NATTEN!! Noe som betyr at jeg våknet og sto opp halv tre. Jeg må ha vært så fjern at jeg trudde jeg slo av alarmen da jeg våknet, og dermed sto jeg bare opp som jeg ellers pleier. Men jeg kunne jo ikke bare gå å legge meg igjen, jeg hadde jo tross alt sminket meg og var aldeles ikke trøtt nå lenger. Så jeg ble liggende å se på Friends  i en god del timer, før jeg sovnet. Men jeg sov ikke i mer enn tre kvarter eller noe, så med andre ord, ble det ikke stort mer enn to-tre timers søvn på meg i natt, haha… Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig at jeg ikke så på klokken ordentlig før jeg sto klar, ferdig stelt. Jaja, det var i alle fall utrolig morsomt å fortelle vennene mine det da jeg kom på skolen (nokså trøtt) i dag tidlig!! 

 dette er fra nå i ettermiddag, det var jo mye mer i morges!

(Q) Har det kommer snø der dere bor?
(Q) Har dere noen gang opplevd å stå opp litt for tidlig? hahah…
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg