sundae

Heisann!

I går kom Helene en tur til meg på kvelden. Jeg hadde sett på Skal vi danse finalen, og var passe gira, og Helene kom akkurat etter nyhetene, været og sporten var ferdig, så vi fikk sett resultatet sammen. Helt ærlig synes jeg det var fortjent at Adelen vant, men Stian gjorde absolutt en bra finale han også! Etter det var ferdig, så Helene og jeg blant annet på film, den heter Elf, og er en av de mest geniale julefilmene som noen sinne er lagd, jeg elsker den så høyt, haha! Så måtte hun dra etter hvert, da det begynte å bli ganske sent.. Nå har jeg ikke rukket annet enn å komme meg opp av senga, og jeg har heller ingen planer frem til i kveld, da skal jeg spile håndballkamp i Sandefjord. Før den tid kommer jeg helt sikkert bare til å se på filmer og drikke te, kanskje lese litt..? Vel, dere får kose dere i dag!

(Q) Hva skal dere i dag?
(Q) Har dere gjort noe koselig i helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg