VSCO lately #3

Heihei!

Jeg kom hjem fra skolen rundt halv tre i dag, og det er nesten litt rart at det er helg, for vi har jo såvidt vært på skolen denne uka. Jeg sa det i går, men tirsdag og onsdag var vi hjemme og gjorde oppgaver og i går var jeg dessverre syk, så i dag og mandag har vært de eneste skoledagene mine… Nå tenkte jeg det var på tide med en ny av disse “VSCO lately” innleggene mine, for det er jo en liten stund siden sist. Jeg har i alle fall klart å samle opp mange bilder jeg ikke allerede har delt med dere! Så vi fyrer løs, håper dere liker det denne gangen også. Gjerne følg meg på VSCO også; mathildewaale 🙂






(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

2 kommentarer
    1. fantastisk flott blogg, skikkelig inspirende man får av å lese denne flinke bloggeren. Ønsker deg en knallbra dag videre, btw så er du velding pen, WOOOW <3 keep up the good work.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg