VLOG | forrige uke

Heihei!

De to siste dagene har jeg faktisk vært hjemme på grunn av at niende klasse fra alle ungdomsskolene her har vært på besøk på Thor Heyerdahl. Vi i 1MK skulle være hjemme da både tirsdag og onsdag, men vi fikk en del oppgaver vi måtte gjøre. Det gikk forholdsvis greit, men de var ganske vanskelige, et par av de.. I dag er jeg også hjemme, men det er av den grunnen at jeg dessverre ikke er i særlig god form. Det er ikke akkurat veldig deilig, jeg skulle gjerne kommet meg på skolen, men i dag gikk det bare ikke…

Jeg vet ikke om jeg sa det til dere forrige uke, men jeg vlogget faktisk hele forrige uke, og det var utrolig morsomt! Jeg startet på mandagen, og synes det var veldig gøy, så jeg fortsatte bare å vlogge resten av uka. Det skjedde ganske masse forrige uke også da, så heldigvis ble det en vlog med masse hendelser og sånt. Håper dere liker den da, og si gjerne i fra om dere vil at jeg skal gjøre det igjen! 🙂

 

(Q) Hva synes dere om vlogen?
(Q) Vil dere se mer av dette?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg