tgif

Heihei!

I dag var jeg så heldig å få gå litt tidligere fra skolen, slik at jeg heller kunne jobbe med et prosjekt hjemme i stedet for på skolen. Det er jo ikke gærent å starte helgen et par timer tidligere?! Jeg har kommet meg hjem til pappa nå, og har ikke store planer før jeg senere i kveld skal i bursdag til min flotteste Maren! Hun fylte jo 16 år forrige uke, og skal feire det i dag, og jeg gleder meg utrolig masse til en koselig kveld med et par av jentene! Så frem til det skal jeg nok få ryddet litt og støvsuget rommet, så vil jeg også prøve å få lest litt, det er liksom ikke så ofte jeg får tid til det.. Vi snakkes i alle fall! 🙂

 er helt forelsket i dette bildet, haha, ny bakgrunn på mobilen (!!)

 dette er en av veggene i basen til medie, og ett av bildene mine henger der!! Kan dere gjette hvilket?

(Q) Hva har dere gjort så langt i uken?
(Q) Hva er dere fredagsplaner?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg