14x hurra

Hei på dere!

Torsdag igjen, og i morgen er det helg, kjenner jeg er passe gira! På skolen i dag hadde vi først naturfag, og jeg hadde fremføring om fordøyelsen. Det gikk skikkelig bra, og jeg gikk ut med et stort smil og en 6’er, så da var jeg ganske glad resten av dagen, og det er lite som er bedre enn det! Etter det hadde vi matte, og så mediefag, så sluttet vi klokka to, noe som heller ikke er veldig feil..

Men over til en annen ting, på tirsdagen hadde min vakreste Anne Thea bursdag! Vi hadde avtalt at jeg skulle komme til henne og så skulle jeg få være med henne familien hennes på konsert med Nanset TenSing, som er et sinnsykt bra kor herfra. Jeg tok bussen til Ra etter skolen, møtte Anne Thea og vi gikk sammen hjem til hun. Da vi kom dit var lillesøsteren hennes der, hun er seriøst den skjønneste, og vi koste oss litt sammen før ei annen som også heter Mathilde og kom på besøk. Vi spiste, og dro avgårde til Bølgen og så på konserten. Der møtte vi Celina, og hun satt sammen med oss. Herlighet, konserten var helt vanvittig bra, de var så flinke!! Med andre ord, var tirsdagen en skikkelig bra dag! 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere gjort noe koselig denne uka?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg