halloween

Hei!

Som jeg nevne for dere i går, hadde jeg ikke akkurat store planene for halloween, men jeg skulle på en konsert. Kari Bremnes var helt vanvittig bra!! Bandet hennes var også noe helt for seg selv, og tekstene hennes er så spesielle! Jeg koste meg skikkelig, og for å si det sånn, så har jeg nå en god del av sangene hennes i spillelista mi. Da jeg kom hjem, hadde jeg derimot ikke noe jeg skulle, så jeg så på en thriller med pappa og Janne. Og som den loneren jeg er, sminket jeg meg kun for meg selv.. 

(Q) Hva gjorde dere på halloween?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg