konsert på halloween

Heisann!

For øyeblikket sitter jeg med dagens andre tekopp ved siden av meg og hører på favorittsangene mine og har tent noen duftlys også. Jeg har startet dagen forholdsvis rolig, og det gjør meg absolutt ingenting. Jeg har strikket litt, trur nesten det er min nye obsession, og jeg har tatt igjen en del YouTube-videoer. Jeg trur seriøst det er det livet mitt består av for tiden… 

Men over til noe litt annet. Jeg skal faktisk på konsert etterpå! Jeg vet ikke hvor kjent hun er for de fleste her, men Kari Bremnes skal ha konsert i Bølgen, og jeg fikk tilbudet om å dra sammen med pappa og Janne. Musikken hennes er litt spesiell, men det er likevel noe ved den som fenger meg litt, så jeg takket ja til å se henne opptre! Det passer også ganske fint, i og med at jeg ikke har noen andre planer for kvelden. Konserten varer ikke i mer enn halvannen til to timer, så jeg har fortsatt større deler av kvelden ledig, men jeg har bare ikke andre planer.. 

(Q) Hva er deres planer for kvelden?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg